NOTES

AVAILABLE : boleh terima tempahan , FULLBOOK : tempahan penuh , LIMITED : hanya terima dlm kuantiti kecil ,OFF DAY : tidak terima sebarang tempahan

Sila lihat jadual utk booking tempahan

ANNOUNCEMENT !!!

1) TEMPAHAN UNTUK APAM POLKADOT DIBUKA PADA BILA2 MASA MULAI HARI NI (17/10/2013)

2) TEMPAHAN DURIAN CREPE DIBUKA MULAI 22/10/2013 MANAKALA PAVLOVA MULAI 20/10/2013.

3) TEMPAHAN LAIN DIBUKA MULAI 21/10/2013..(CONTOH : COKLAT HANTARAN , COKLAT KEK , TARTLETS ETC..)

SEGALA PERTANYAAN , SILA HUBUNGI PN.NOOR HAYU DI TALIAN 017-6265432

Monday, May 24, 2010

KELAS COKLAT PADA 23/5/2010


nilah student2 saya pada hari ahad yang lalu.....supposely kelas ni dihadiri oleh 4 orang pelajar......tapi sorang lagi terpaksa cancel sebab baru balik dari operasi.....puan inspektor kita......x perlah may be next time bila dia ada masa bolehlah dia join kelas ni......nak kenalkan ni dari kiri ima, yang blakang tu avy dan yang bertudung biru ni Shima MARA.....mereka sibuk menyiapkan paraline converture....tekun betul student2 ni.....




haaa ni lah avy dengan hasil kerjanya....




ni pulak ima yang sentiasa kontrol 'ayu' gitu...buat kerja kemas dan tertib....tersenyum kepuasan setelah melihat air tangan sendiri.....



lepas dah boleh mula amik 'order'.....



haaa ni dia orang yang slalu order ngan aku.....SHIMA MARA.....kali ni dia pulak datang blajar ngan aku....hi lepas ni dah x derlah orang nak order ngan aku lagi.....huhuhu....apa pun shima ni datang belajar sebab senang nak buat hantaran untuk wedding dia nanti.....x yah aku susah-susah buatkan maklumlah shima ni cousin aku......tu nak mintak sponsorlah tu wedding dia nanti......hehehe....



dah siap boleh masuk kotak.....terus jual kat regular customer......



haaa nilah wajah-wajah studentku yang kepenatan bermain dengan coklat.....kelas patut habis pukul 3 ptg berlanjutan sehingga 6 ptg.....apa pun dik thanks sebab berguru ngan aku.....moga lepas ni korang berjaya dalam bidang coklat ni......Insyaallah....

0 ulasan:

Post a Comment