NOTES

AVAILABLE : boleh terima tempahan , FULLBOOK : tempahan penuh , LIMITED : hanya terima dlm kuantiti kecil ,OFF DAY : tidak terima sebarang tempahan

Sila lihat jadual utk booking tempahan

ANNOUNCEMENT !!!

1) TEMPAHAN UNTUK APAM POLKADOT DIBUKA PADA BILA2 MASA MULAI HARI NI (17/10/2013)

2) TEMPAHAN DURIAN CREPE DIBUKA MULAI 22/10/2013 MANAKALA PAVLOVA MULAI 20/10/2013.

3) TEMPAHAN LAIN DIBUKA MULAI 21/10/2013..(CONTOH : COKLAT HANTARAN , COKLAT KEK , TARTLETS ETC..)

SEGALA PERTANYAAN , SILA HUBUNGI PN.NOOR HAYU DI TALIAN 017-6265432

Monday, May 24, 2010

KELAS COKLAT PADA 22/5/2010


haaa ni student aku yang pertama join kelas pada hari sabtu 22/5.....namanya zalikha a.k.a Yam....Yam ni anak jiran kat bawah umah mak aku......Yam ni kesian tengok aku buat coklat sensorang......dia join kelas supaya lepas ni boleh dia tolong aku siapkan tempahan.....supposely ada 2 orang join kelas ni tapi sorang lg x dapat datang sbb ada kuliah.....sorang pun soranglah kelas tetap on seperti yang dirancang.....masa ni sesi dah nak berakhir....tengah buat oreo choco.....


tadaaa.....ni hasil kerja tangan Yam....alhamdulillah lepas kelas ni Yam dah pandai buat coklat......'not bad' for the first trial.......kreatif pun kreatif gak bila bab mewarna......aku dera mewarna guna jari....hehehe first time maaaa.....dah expert kang gunalah piping ker....brush ker....
  

0 ulasan:

Post a Comment