NOTES

AVAILABLE : boleh terima tempahan , FULLBOOK : tempahan penuh , LIMITED : hanya terima dlm kuantiti kecil ,OFF DAY : tidak terima sebarang tempahan

Sila lihat jadual utk booking tempahan

ANNOUNCEMENT !!!

1) TEMPAHAN UNTUK APAM POLKADOT DIBUKA PADA BILA2 MASA MULAI HARI NI (17/10/2013)

2) TEMPAHAN DURIAN CREPE DIBUKA MULAI 22/10/2013 MANAKALA PAVLOVA MULAI 20/10/2013.

3) TEMPAHAN LAIN DIBUKA MULAI 21/10/2013..(CONTOH : COKLAT HANTARAN , COKLAT KEK , TARTLETS ETC..)

SEGALA PERTANYAAN , SILA HUBUNGI PN.NOOR HAYU DI TALIAN 017-6265432

Friday, May 21, 2010

chocolate box season













ni pulak 7pcs chocolate box tempahan dari Shima MARA....Shima suh aku buat suprise kat mak mentua dia.....last2 kami yg tersuprise sbb suprise x menjadik......Shima ni sepupu aku....anak adik mak aku....boleh paham ker????.....ni kira tlg promote kat kawan2 dialah......


yang ni tempahan dari kak ita.....2pcs chocolate box.....1 untuk princess kesayangannya Balqis...dan 1 lagi untuk pengasuh Balqis.... Thanks kak ita.....lain kali orderlah lagi....













panjang entry kali ni.....sbb aku x pandai nak crop gambar2 ni.....6pcs chocolate box ni ditempah oleh Pn. Rohaslina @ Lina......lina ni member aku masa sekolah rendah (jumpa dlm fb) dan we all keje dalam kementerian yang sama tapi x sama department.....Lina ni ptd....aku??? ni Lina order sempena Mother's Day....dia nak celebrate dgn family malam tu.....Lina jugak order 20stick mashmallow coated....Thanks Lina.....Lina ckp 'x sempat rasa dah habis coklat tu'.....Lain kali boleh order lg.....



0 ulasan:

Post a Comment