NOTES

AVAILABLE : boleh terima tempahan , FULLBOOK : tempahan penuh , LIMITED : hanya terima dlm kuantiti kecil ,OFF DAY : tidak terima sebarang tempahan

Sila lihat jadual utk booking tempahan

ANNOUNCEMENT !!!

1) TEMPAHAN UNTUK APAM POLKADOT DIBUKA PADA BILA2 MASA MULAI HARI NI (17/10/2013)

2) TEMPAHAN DURIAN CREPE DIBUKA MULAI 22/10/2013 MANAKALA PAVLOVA MULAI 20/10/2013.

3) TEMPAHAN LAIN DIBUKA MULAI 21/10/2013..(CONTOH : COKLAT HANTARAN , COKLAT KEK , TARTLETS ETC..)

SEGALA PERTANYAAN , SILA HUBUNGI PN.NOOR HAYU DI TALIAN 017-6265432

Thursday, April 1, 2010

tempahan pertama bulan april......


hamper ini untuk anak angkat mama aku.......hari ni dia operation tapi mama aku x tau nak bawah apa sebagai buah tangan......so aku pun apa lg amik peluanglah hasilkan sesuatu.....hamper coklat.....biar org yg sakit tu 'happy' walaupun dalam kesakitan.......apa lg ada dlm hamper ni.....nak tau x?

jeng....jeng...jeng....pati ikan haruan dgn ginseng......sesuailah untuk org lepas pembedahan.....semoga kak iffah cepat sembuh dan bahagia selalu.......nak tgk x macammana rupa coklat dalam tu?




ta....da......comel x? saja aku buat roses shape sbb perempuan kan.....kombinasi pink dgn hijau mmg nampak cute dimata aku.....so kepada sapa2 yang berminat nak tempah coklat mcm ni silalah sms @ emailkan tempahan anda....kaler ikut suka anda....shape pun ikut suka......kalo tulisan wish tu mcm ni kena charge lebih sket sbb ni aku pakai ising yg dah siap kat kedai......so harga nya agak mahal sket.....lebih kurang rm5-rm10.....


haaaa oreo choc theme upin ipin ni pulak tempahan dari Pn Aziah.....senang berurusan dgn Pn Aziah ni......Pn Aziah adalah kawan mama aku kat AG.....nak buat doorgift untuk majlis cukur jambul katanya.....Pn Aziah tempah 100 pcs oreo choc dgn 30 pcs lollichoc.....



inilah lollichoc nya.....sebahagian lg masih dlm peti ais. comel kan....colorful. mcm2 design ada....saja aku campur designnya janji warna memikat hati.....kalo budak2 tengok gerenti geram...
komen puan aziah melalui email:-
Ayu,

Seronoknyer budak-budak dpt choc upin & ipin
nak lg. budak budak tu, kt org. ckp 1 seorg aje.
loli choco pulak dia org. kate sate choc. mak dia org
nak mintak tgk pun xblh.
xpe lain kali boleh order lagi. thanx ayu

 


ni pulak produk2 yg terlebih......so apa lg bwk pg puspanita punya kiosk.....alhamdulillah semakin mendapat sambutan jualan coklat di Kiosk Puspanita....Jgn lupa sertai kelas pembuatan coklat dari Mamachocolicious.....

0 ulasan:

Post a Comment