NOTES

AVAILABLE : boleh terima tempahan , FULLBOOK : tempahan penuh , LIMITED : hanya terima dlm kuantiti kecil ,OFF DAY : tidak terima sebarang tempahan

Sila lihat jadual utk booking tempahan

ANNOUNCEMENT !!!

1) TEMPAHAN UNTUK APAM POLKADOT DIBUKA PADA BILA2 MASA MULAI HARI NI (17/10/2013)

2) TEMPAHAN DURIAN CREPE DIBUKA MULAI 22/10/2013 MANAKALA PAVLOVA MULAI 20/10/2013.

3) TEMPAHAN LAIN DIBUKA MULAI 21/10/2013..(CONTOH : COKLAT HANTARAN , COKLAT KEK , TARTLETS ETC..)

SEGALA PERTANYAAN , SILA HUBUNGI PN.NOOR HAYU DI TALIAN 017-6265432

Thursday, April 29, 2010

oreo choc & 35 cavities







oreo choc wif edible image ni di tempah oleh Pn. Fikriah dr Jabatan Akauntan (ag).....3 mgu aku ambil utk menyiapkan tempahan ni.......maklumlah dgn anak2 lg....exam lg....Pn Fikriah order 1000pcs oreo choc wif edible image tulis 'terima kasih' khas untuk majlis perkahwinan anak beliau.....a few days before pick up date Pn Fikriah tambah lg 100pcs.....disbbkan edible ni aku tempah ngam ngam jer, aku pun advise dia oreo grafik kaler ikut tema majlis tu......sbb nak tempah utk edible ni lg dah kesuntukan masa......dan Puan bersetuju.......senang jer deal ngan Puan ni....x der masalah.....lain kali boleh order lg utk event lain pulak......jgn lupa bagitau kawan2 yer Puan......





ni pulak tempahan dr En. Wan Faizal dr Kementerian Kesihatan E7......35 pcs paraline inti hazel nut, almond, strawberry filling dan mint filling.....coklat yg digunakan pun aku campur white chocolate, dark chocolate and milk chocolate.....En Faizal order ni untuk hantaran sepupunya di Terengganu......x sure lah untuk majlis kawin @ bertunang.....En Wan order melalui agen aku iaitu Kak Min (neighbour tingkat atas umah aku) di Kementerian Kesihatan.....kepada En Wan terima kasih.....lain kali orderlah lagi...... kepada customer2 lain di kem kesihatan yg hari2 order oreo choc wif edible image terima kasih byk2......

0 ulasan:

Post a Comment